![]() |
| Автор | Сообщение |
|
Awaken Группа: Участники Сообщений: 3 |
Добавлено: 03-05-2009 18:46 |
| Hello, in the example called "STAR CROSS" there is some kind of motion blur for the space ship. Can you explain me how it's done, please? | |
|
Gecko Big Boss Группа: Администраторы Сообщений: 719 |
Добавлено: 04-05-2009 19:08 |
|
You simply create a Blur object: blur=BlurCreate(global.scene); BlurSetPreset(blur,preset); Instead of "preset" you should type one of the following motion blur stylеs: pNone pGlossy pBeastView pOceanDepth pDream pOverBlur |
|
|
Awaken Группа: Участники Сообщений: 3 |
Добавлено: 04-05-2009 19:23 |
| When I create it affects my hud objects too. | |
|
Gecko Big Boss Группа: Администраторы Сообщений: 719 |
Добавлено: 04-05-2009 19:29 |
| I used to fix it, but I don't exactly remember... Try to change the order in which objects are created: place motion blur before hud or vice versa. |